Do lansowanych obecnie metod w zakresie tworzenia nowego produktu należy sposób określany jako Design Thinking. W olbrzymim skrócie można powiedzieć, iż metoda ta to usystematyzowane podejście do tworzenia innowacji w oparciu o głębokie zrozumienie potrzeb użytkowników. Design Thinking (DT) zmusza do szerokiego myślenia o potrzebach użytkowników. Projektanci wnikliwie obserwują użytkowników i na tej
Dlaczego firmy – nawet małe – powinny mieć strategię działania?
Strategia to przemyślana, ogólna koncepcja działania, której realizacja zapewnia organizacji przewagę na rynku, mimo inteligentnego przeciwdziałania konkurencji. Proces budowania strategii jest procesem złożonym i czasochłonnym, wymagającym sformułowania celów a następnie przeanalizowania otoczenia zewnętrznego i środowiska wewnętrznego firmy. Strategia wyznacza kierunek działania firmy i jednocześnie wskazuje cel, na którego osiągnięciu powinny skupić się wysiłki wszystkich