Go to main content
Home page
Home page contrast-switcher
15.02 Środa
09:00
Wrocław

 

Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej zaprasza firmy z Dolnego Śląska, na bezpłatne webinarium pt. „Wykorzystaj trendy do wejścia na rynki zagraniczne”, celem podniesienia konkurencyjności firm na rynku międzynarodowym.

W trakcie spotkania, bazując na przykładzie rynków: czeskiego, niemieckiego, francuskiego, dowiedzą się Państwo:

  • dlaczego warto rozważać nowe rynki dla swoich produktów;
  • jakie są najnowsze trendy w sprzedaży przez Internet;
  • jak sprawdzić demograficzny i ekonomiczny profil wybranych krajów;
  • jak przeanalizować działania konkurencji na rynkach zagranicznych;
  • jak sprawdzić, czego szukają twoi potencjalni klienci w innych krajach.

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, którzy chcą rozwinąć sprzedaż na rynkach zagranicznych i zdobyć wiedzę w jaki sposób przygotować analizę potrzeb do eksportu i o co zadbać aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra skoncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą przeanalizować potrzeby klientów na rynkach docelowych. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.

 

Termin: 15 lutego 2023 (środa)

Czas trwania szkolenia: 9:00 – 10:30

Organizator: Szkolenie online.

Zgłoszenie na szkolenie: Zapraszamy do rejestracji na webinarium. Spotkanie jest bezpłatne, liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Termin na przesłanie zgłoszenia: 13.02.2023 do godz. 12.00.

Ekspert prowadzący szkolenie:

JAKUB MACHAŁA – Doradca Google w programie Firmy Jutra.
Na co dzień wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w ramach marketingu internetowego. Buduje strategie działań, szkoli, doradza i pomaga im poszerzyć działania zarówno na rynkach lokalnych, jak i zagranicznych. Miłośnik nowych technologii, który pamięta jeszcze czasy kaset magnetofonowych. Lubi dobrą muzykę, dobrą literaturę i dobrych ludzi.

Zapraszamy do uczestnictwa!