Go to main content
Home page
Home page contrast-switcher
18.04 Wtorek
10:00
Świdnica

 

Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej wspólnie z Sudecką Izbą Przemysłowo-Handlową, zapraszają na IV edycję bezpłatnego szkolenia stacjonarnego pt.: „Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarki Google – jak pozyskiwać Klientów? PRAKTYCZNE PODEJŚCIE”. Szkolenie odbędzie się w Świdnicy.

 

Szkolenie adresowane jest do firm z różnych branż, celem zwiększenia ich efektywności działań marketingowych w Internecie na rynku krajowym i międzynarodowym.

Termin: 18 kwietnia 2023

Czas trwania szkolenia: 10:00-13:30

Organizator: Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, Sudecka Izba Przemysłowo-Handlowa

Miejsce szkolenia: Sudecka Izba Przemysłowo-Handlowa
ul. Rynek 1A, Świdnica

Zgłoszenie na szkolenie: Zgłoszenie należy przesyłać na adres marcin.haremza@pwr.edu.pl

W treści wiadomości prosimy zamieścić poniższe informacje: imię i nazwisko uczestnika, adres email uczestnika, pełna nazwa firmy, NIP firmy, strona www firmy.

Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 13.04.2023 (czwartek) do godz. 12.00. Przyjęcie na szkolenie zostanie potwierdzone przez organizatorów wysłaniem emaila potwierdzającego. (Liczba miejsc jest ograniczona, o przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń).


  • Czas trwania szkolenia:

9.30 – 10.00 – Rejestracja uczestników szkolenia.

10.00 – 11.30 – Blok szkoleniowy nr I.

11.30 – 11.45 – Przerwa kawowa.

11.45 – 13.15 – Blok szkoleniowy nr II.

13.15 – 13.30 – Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

AGENDA SZKOLENIA
1. Dlaczego właśnie Twoja firma może zarobić na Google?
  • Jakie możliwości daje wyszukiwarka Google?
  • Podstawowe pojęcia m.in.: CTR, SERP, aktualizacja algorytmu.
  • Case study sukcesu.
2) Pozycjonowanie naturalne i SEO
  • Czy moja strona www jest zoptymalizowana pod pozycjonowanie?
  • Narzędzia i metody doboru fraz kluczowych.
  • Z czego składa się pozycjonowanie?
  • 3 zmiany, które robią różnicę.
  • Co to są dane rozszerzone?
3) Kampanie Google Ads
  • Czy kampanie Google Ads się opłacają?
  • Od czego zacząć?
  • Rozwiązania dla małych i dużych biznesów.
  • Narzędzia.
4) Analityka
  • Jak zmierzyć efektywność moich działań?
  • Czy Google Analytics pokazuje wszystkie potrzebne dane?
5) Bonus
  • Google Moja Firma.
  • Podsumowanie i konkurs.

 

W przypadku pytań, prosimy o kontakt:

Marcin Haremza
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii PWr
e-mail: marcin.haremza@pwr.edu.pl
tel. 71 320 41 94