W kontekście rozwijających się technologii i rosnącej cyfryzacji, kluczowym celem GPSR jest ochrona konsumentów przed e-wrażliwością. Termin ten oznacza potencjalne zagrożenia dla konsumentów wynikające z korzystania z technologii cyfrowych, zwłaszcza podczas zakupów online na różnych platformach, w tym w mediach społecznościowych, czy przy użytkowaniu nowych produktów technologicznych. E-wrażliwość konsumentów często wynika z braku umiejętności cyfrowych, wiedzy o ryzyku, pewności siebie w korzystaniu z technologii cyfrowych lub ochrony przed zagrożeniami związanymi z tymi technologiami.
Komisja Europejska gromadzi informacje, aby lepiej zrozumieć potencjalną e-wrażliwość konsumentów w UE i przygotować skuteczne środki ochronne.
Weź udział w ankiecie
Termin: 29 września 2025 r.
Do udziału w ankiecie zachęcani są:
- producenci,
- autoryzowani przedstawiciele,
- dystrybutorzy produktów konsumenckich w UE.
Twój udział pomoże tworzyć bezpieczne produkty dla wszystkich konsumentów w Unii Europejskiej!