Coaching i mentoring w zakresie zarządzania innowacją.
Enhancing Innovation Management Capacity for SME’s
Ocena zarządzania innowacjami polega na kompleksowej analizie następujących wymiarów:
- strategia innowacji – spojrzenie na trendy rynkowe i jak firma za nimi podąża,
- model biznesowy – interakcje z klientem i wszystkimi uczestnikami w życiu produktu/usługi,
- procesy cyfrowe – ma posłużyć porównaniu czasu wprowadzenia produktów/usług na rynek i ocenić poziom automatyzacji procesów w celu dostarczania innowacji cyfrowych na różnych etapach łańcucha wartości,
- ekosystem i kultura cyfrowa – pracownicy firmy i zewnętrzni partnerzy zaangażowani w procesy cyfrowe, którzy przyczyniają się do innowacji cyfrowych,
- czynniki umożliwiające innowacje cyfrowe – zarządzanie zasobami ludzkimi w kierunku innowacji cyfrowych, zachęty, wsparcie.
Key Account Management
Wsparcie firmy realizującej innowacyjny projekt np. w ramach SME Instrument w zakresie rozwoju kompetencji w zakresie:
- wektorów innowacji biznesowej – oferta, procesy, dystrybucja,
- źródeł innowacji – wewnętrzne, dystrybutorzy, klienci, dostawcy, edukacja i badania,
- poszukiwanego partnerstwa – klient, dystrybutor, dostawca, partner technologiczny, partner B+R, inwestor, wsparcie publiczne,
- poprzez włączenie w ten rozwój usług międzynarodowego coacha biznesowego.
Kontakt:
Marcin Jabłoński
tel. 71 320 43 39, e-mail: marcin.jablonski@pwr.edu.pl
Agnieszka Turyńska
tel. 71 320 41 87, e-mail: agnieszka.turynska@pwr.edu.pl